Wtorek, 18 Lutego 2020 roku.

Kampania „Czas na jabłka z Europy”

Agencja Rynku Rolnego zawarła ze Związkiem Sadowników Rzeczpospolitej Polskiej umowę na realizację kampanii pt. „Czas na jabłka z Europy”, zaakceptowanej decyzją Komisji Europejskiej z 18 listopada 2016 r. Realizację działań w ramach kampanii zaplanowano na 2 lata.

Kampania „Czas na jabłka z Europy” to pierwsza polska kampania realizowana zgodnie z wytycznymi nowej polityki promocyjnej UE i tym samym w oparciu o nowe unijne rozporządzenia, regulujące zasady realizacji programów w ramach mechanizmu WPR „Wsparcie działań promocyjnych i informacyjnych na rynkach wybranych produktów rolnych”.

Działania w ramach dwuletniej kampanii będą prowadzone na dwóch rynkach docelowych, tj. w Egipcie i Algierii. Budżet kampanii wynosi 2 552 800,13 Euro, z czego kwota równa 2 040 320,10 Euro stanowi wkład UE.

Strategia kampanii opiera się na działaniach B2B – budowaniu i utrzymaniu silnych relacji z partnerami handlowymi, wspieranych akcjami skierowanymi do konsumentów, czyli promocją w punktach sprzedaży, reklamą w mediach społecznościowych, prasie, telewizji oraz komunikacji publicznej. Komunikaty kampanii będą skupiać się na podkreślaniu wysokiej jakości, tradycji i ciągłości produkcji polskich jabłek objętych Chronionym Oznaczeniem Geograficznym „Jabłka grójeckie”, jak również europejskich jabłek.

Źródło: ARR

Artykuły powiązane

Ta strona używa plików cookies polityka prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close