Brazylijski siatkarz promuje polskie produkty

1100px x 733px – Projekt bez tytułu — kopia (51)

Co ma wspólnego brazylijska piłka siatkowa z krajowymi produktami? Od niedawna wiele. Giba, legendarny brazylijski siatkarz oraz symbol zdrowego stylu życia i sukcesu, będzie promować polskie produkty z branży ekologicznego rolnictwa na terenie Ameryki Południowej. Umowę w tej sprawie podpisała z Fundacją Aleja Gwiazd Siatkówki firma z Namysłowa.

Polska firma, która zajmuje się produkcją biopreparatów wytwarzanych na bazie pożytecznych mikroorganizmów, wchodzi na rynek amerykański. Stąd pomysł na nietypową kampanie promocyjną. Produkty z Namysłowa są wykorzystywane przez ogrodników, rolników i hodowców we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej.

Podpisany w Brazylii kontrakt z legendą siatkówki, ma przede wszystkim przynieść efekt wizerunkowy. W ramach dwuletniej współpracy, mająca ogólnoświatowy zasięg fundacja Aleja Gwiazd Siatkówki reprezentowana przez Gibę, będzie m.in. promować produkcję zdrowej żywności przy maksymalnym ograniczeniu środków chemicznych. Polska firma zobowiązała się do opracowania i wypróbowania biopreparatu, który będzie można stosować w walce przeciwko komarom roznoszącym malarię i wirusa Zika.

Coraz więcej państw wprowadza restrykcyjne przepisy dotyczące zastosowań chemii. Z drugiej strony nowoczesna gospodarka jest nastawiona na uzyskanie wysokich efektów produkcji i odpowiednich standardów. Okazało się, że doskonałym rozwiązaniem tego problemu są biopreparaty, czyli produkty całkowicie naturalne, bezpieczne dla środowiska i dające przy odpowiednim zastosowaniu efekty porównywalne z użyciem chemii. Producenci żywności w Ameryce Południowej nie lekceważą tych trendów. Przedstawiciele firmy produkującej preparaty dla roślin i gleby liczą więc, że dzięki zaangażowaniu Giby, łatwiej zaistnieją w powszechnej świadomości na tamtejszym rynku, który jest dla nich perspektywiczny.

zywnosc.com.pl
© Materiał chroniony prawem autorskim –  regulamin