Programy promocyjne

1100px x 733px – Projekt bez tytułu — kopia (22)

179 mln euro będzie dostępnych na programy promocyjne unijnych produktów rolno-spożywczych wybranych do współfinansowania przez Unię Europejską w 2018 r.

Komisja Europejska podjęła już decyzję. Programy promujące unijne produkty rolno-spożywcze w 2018 r. będą koncentrować się przede wszystkim poza Unią Europejską. W sumie 179 mln euro będzie dostępnych na programy promocyjne wybrane do współfinansowania przez Unię Europejską w 2018 r. Dla porównania, w tym roku kwota ta wynosi 142 mln euro.

Program na przyszły rok, jest kontynuacją poprzednich działań promocyjnych, które były nakierowane na indywidualne kampanie poza krajami Wspólnoty, do krajów o największym potencjale wzrostu.

Podobnie jak w poprzednich latach, nacisk kładziony jest na promowanie zrównoważonej produkcji owiec i kóz, aby przeciwdziałać skutkom bieżących trudności, na jakie napotyka rynek.

Zaproszenia do składania wniosków dotyczących konkretnych kampanii zostaną opublikowane w styczniu 2018 r. Są one otwarte dla szerokiego grona podmiotów, takich jak organizacje handlowe, organizacje producentów i grupy rolno-spożywcze odpowiedzialne za działania promocyjne. Tak zwane "proste" programy mogą być składane przez jedną lub więcej organizacji z tego samego kraju UE; programy "multi" muszą pochodzić, z co najmniej dwóch organizacji krajowych z dwóch różnych krajów lub jednej albo kilku organizacji europejskich.

zywnosc.com.pl
© Materiał chroniony prawem autorskim –  regulamin