Ocieplanie nową niszą dla Pest Control?
W Stanach Zjednoczonych firmy zajmujące się zwalczaniem szkodników coraz częściej oferują cały pakiet usług. Najnowszym pomysłem na zwiększenie dochodów branży jest oferowanie ociepleń budynków specjalną izolacją TAP, która nie tylko chroni przed zimnem i hałasem, ale także przed szkodnikami.
Zwiększenie dochodu to cel każdej firmy, nie wykluczając branży Pest Control. W Stanach Zjednoczonych w ramach usługi zwalczania szkodników często oferuje się pakiet dodatkowych usług, co pozwala znacząco zwiększyć dochód firmy. Przez kilka lat firmy z branży wyspecjalizowały się w sprzątaniu basenów czy też naprawach domu, oczywiście poza podstawową usługą jaką nadal jest zwalczanie szkodników. Ostatnio wprowadzono nową usługę – kompleksowe ocieplenie domu izolacją TAP, która chroni nie tylko przed hałasem czy temperaturą, ale także przed szkodnikami.
Według specjalistów od marketingu pracownicy takich firm mają znaczna przewagę nad konkurencją „Klient sam zaprasza firmę zwalczającą szkodniki do domu czy biura, a zatem możliwość skorzystania z dodatkowych usług jest dla niego na rękę. Nie musi już szukać firmy budowlanej do ocieplenia domu, skoro na miejscu jest zaufany specjalista.” – podsumowuje Bill Turk, założyciel i prezes firmy TAP Pest Control Insulation, oferującej taką usługę.
Izolacja TAP zawiera m.in. kwas borowy który pozwala ograniczać populację szkodników. Oczywiście ma też doskonałe właściwości użytkowe – ogranicza hałas i poprawia charakterystykę termiczną budynku. Co równie istotne, izolacja może być nakładana bezpośrednio na ściany domu czy poddasze, nawet jeżeli wcześniej były już ocieplone. Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska (EPA) dopuściła stosowanie izolacji TAP w domach mieszkalnych i kompleksach usługowych w ramach całościowego programu zwalczania szkodników IPM.
[embedyt] https://www.youtube.com/watch?v=cvM3RIfE5Vg[/embedyt]
Bill Turk twierdzi, że firmy z branży Pest Control, które oferują usługę ocieplenia izolacją TAP odniosły sukces, oczywiście o ile ich pracownicy zaangażowali się w sprzedaż i promocję nowej usługi. „Kluczowe jest tu odpowiednie zarządzanie sprzedażą oraz stała identyfikacja potencjalnych klientów” – stwierdził. Według prezesa firmy TAP Pest Control Insulation początkowa inwestycja nie jest duża zamyka się w przedziale około 7000 dolarów. W tej cenie firma nabywa komplet urządzeń (m.in. dmuchawę i węże) oraz szkolenie wraz z pakietem marketingowym na początek. Sam proces ocieplania domu jest szybki – dwóch techników wykonuje go przeważnie w ciągu kilku godzin. Na ocieplenie przeciętnego domu izolacją TAP potrzeba około 30 opakowań. „Nie traktuj tego jako dodatkowej usługi, promuj ocieplanie jako stały element eliminacji szkodników oferowany w całościowym pakiecie przez twoją firmę” – radzi Bill Turk.
Nie wiadomo czy nowy pomysł na walkę ze szkodnikami trafi do Europy, ale sam pomysł oferowania dodatkowych usług w pakiecie wydaje się wart rozważenia.
Źródło: www.pctonline.com