Panele, konferencje, debaty na targach WorldFood Warsaw

Już tylko dwa miesiące dzielą nas od piątej edycji targów żywności i napojów – WorldFood Warsaw. Jeśli chcecie posłuchać cenionych ekspertów, przedsiębiorców, właścicieli znanych marek, ludzi nauki i biznesu, przedstawicieli agend rządowych i instytucji, musicie koniecznie zarejestrować się on-line i wziąć udział w panelach tematycznych. Będziemy rozmawiać i poruszać ciekawe zagadnienia dotyczące branży, jej rozwoju, przyszłości i problemów. Będzie to też świetna okazja do przeprowadzenia bezpośrednich rozmów w czasie spotkań kuluarowych czy wieczornego networkingu.
Partnerami merytorycznymi i współorganizatorami debat i paneli tematycznych są największe i najważniejsze organizacje branżowe – Polska Federacja Producentów Żywności, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Związek Sadowników RP, Unia Owocowa, Krajowa Rada Drobiarska, UPEMI – Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego, Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy, Polskie Mięso, POLBISCO- Stowarzyszenie Polskich Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych, Stowarzyszenie Polska Ekologia, Stowarzyszenie Krajowa Unia Producentów Soków KUPS, Polska Federacja Hodowców Bydła i Producentów Mleka, Krajowe Zrzeszenie Spółdzielni Mleczarskich, Fundacja Godła Promocyjnego Teraz Polska, Forum Dialogu Gospodarczego.
Nie zabraknie zatem ciekawych paneli, konferencji i dyskusji, a targi otworzy Debata nt. „Polska żywność wobec światowych trendów”, której współorganizatorem jest Polska Federacja Producentów Żywności.
Targi to doskonała okazja do spotkań, rozmów biznesowych i wymiany doświadczeń na trudnym i wymagającym rynku spożywczym, na którym zwycięża uczciwość wobec konsumenta i jakość – tak ubiegłoroczną edycję podsumował Andrzej Gantner, Dyrektor Generalny PFPŻ. Ale to także okazja do poznania nowości, poszerzenia oferty, przedstawienia oferty innym, nowym kontrahentom, skorzystania z doświadczeń np. w relacjach eksportowych czy poszukiwania nowych rynków. Sektor spożywczy, jak mówi Dyrektor PFPŻ, jest specyficzny i zmienia się wraz z upodobaniami konsumentów. Podróżujemy, poznajemy nowe smaki i zapachy, wracamy i poszukujemy wspomnień kulinarnych na półkach sklepowych w swoim kraju. I temu służą również targi, poszukiwaniu nowych dostawców, nowych odbiorców, wyjścia z produktami na inne kraje ale także dostarczenia egzotycznych produktów polskim odbiorcom. Chcemy by świat był blisko nas, w naszych sklepach.
Kolejne punkty programu merytorycznego będą równie ciekawe. Między innymi poruszymy tematy:
- Polskie półki w sieciach handlowych – zaproszeni paneliści odpowiedzą na pytanie co znaczy polski produkt i jaki to właściwie produkt, omówią polskie półki za granicą i omówią Rynki rolno-spożywcze w kontekście konsolidacji i poprawy możliwości eksportowych.
- Jakość jako przewaga konkurencyjności i szansa na budowanie silnej marki na rynkach zagranicznych – omówione zostaną m. in. krajowe systemy jakości oraz systemy jakości w innych krajach UE w kontekście ochrony rynku i elementu planów strategii marketingowych tych krajów. Uczestnik debaty dowie się również dlaczego potrzebna jest integracja organizacji branżowych i wspólne kampanie promocyjne.
- Optymalizacja łańcucha spożywczego – logistyka i bezpieczeństwo żywności w kontekście przeciwdziałaniu marnowaniu żywności. Poruszony zostanie również temat cyfrowej rewolucji w łańcuchu dostaw.
- Czy polska żywność ma szansę zaistnieć w krajach Płd-Wsch Azji ?
I wiele, wiele innych ciekawych tematów przez trzy dni targowe.
Patronaty mediów ogólnopolskich i branżowych nad targami WorldFood Warsaw umożliwiają szeroką promocję oraz dają szansę na prezentację firm, stoisk oraz relacje z części merytorycznych i wydarzeń towarzyszących. Patronat merytoryczny nad Konkursem dla Wystawców objęło Ogólnopolskie Stowarzyszenie Szefów Kuchni i Cukierni.
Nie będziecie zawiedzeni odwiedzając tegoroczne Targi, bo oferta będzie ciekawa i urozmaicona!
Więcej informacji na www.worldfood.pl
zywnosc.com.pl
© Materiał chroniony prawem autorskim – regulamin